Skoltime!

När barnen väl var hemifrån ställde jag mej på crossen en liten stund. 
Svettigt värre!
Sen var det bara att ställa sej i duschen och göra sej i ordning. 
..och nu sitter jag med en go kycklingsallad innan det är dags att sticka iväg till skolan. :)
 
Senare i eftermiddag är det dags för Thea att gå till Knatteskutt igen.
Måste ju verkligen säga att det var stoor skillnad sist!! 
Första gången kände varken jag eller Tessan att detta var något att ha.. Men vi ville ändå ge det en chans till eftersom det var det allra första tillfället som inte kändes så bra. Och som sagt, sist var det verkligen träning för barnen. Fanns inte mycket att klaga på får jag säga. 
Klar förbättring!! :)
Och något annat som jag faktiskt vill berömma Knatteskutt för var att i förra veckan fick ett samtal från en kvinna som hade hittat min blogg och läst vad jag hade skrivit i måndags. Hon ville höra vad jag varit missnöjd med, om det andra tillfället kändes bättre och förklara lite vad som kanske gick lite på tok den där första måndagen. 
Jag tyckte det var skit bra att den här kvinnan tog mitt missnöje på sånt stort allvar. Det kändes som hon släckte branden med min tro om en oseriös verksamhet ännu mer! :)
 
Oj, nu måste jag avsluta här!
Ha det gött så länge. :)
 
 
 
johanna
2012-09-24 @ 11:37:27
URL: http://photoo.blogg.se

Sååå himmal snygg blogg!
bloglovin byte?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0