På plats!

Nu står den nya hyllan på plats!
 
Åh, jag är nöjd! :)

Denna hyllan är inte lika lång som den förra vi hade var, vilket innebär att det är lite mer vägg kvar på varje sida. Så Fredrik undrade vad jag hade tänkt ha på ena sidan av hyllan nu mera. Och jag hade ju faktiskt inte tänkt ha något där alls, men bara för att min kära man ställde en sån fråga så fick han skylla sej själv! Mitt svar blev nämligen att jag hade tänkt ha min muppige man där..
 
Så där kan han stå den jäveln! ;)
Angie
2012-09-29 @ 11:32:35

Haha så jävla snyggt! Kan man köpa såna på Ikea oxo? :)) Snyggt det blev iaf :)

Kram!

Svar: Haha. Kanske på fyndavdelningen.. Men vet inte riktigt säkert. Den detaljen ingick liksom inte riktigt i sortimentet om man säger så. ;)
Sanne Frydebo

mami
2012-09-29 @ 12:36:54

HA ha tjusigt...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0