Massa mysiga bilder!

Vilken fullspäckad dag det blev..
Halv åtta i morse ringde hantverkarna på dörren och sen var det ju ett jävla liv här.. Men nu har vi i alla fall en ny fin dörr. Äntligen
Barnen skulle ju ta kort på dagis idag och då ville ju sniglarna vara lite extra fina såklart, mitt i allt kaos här hemma.. Men det löste sej efter mycket om och men. ;)
När barnen var inlämnade passade jag på att dejta min kära vän Sanna innan det var dags att sticka iväg på möte och sen vidare till skolan. 
..ooch sen skynda hem, städa upp efter gubbarna, plocka fram nagelbordet, laga käk, kasta i sej käket och sen ta emot Nicole och pyssla om hennes naglar lite, ta farväl för att sen gå in till grannfamiljen. 
 
Jag skrev ju i måndags att det var en förbannat bra dag, och här kommer en liten förklaring.
Min fina granntant Lisa och grannfarbrorn Fredrik fick nämligen sitt andra fina barn i måndags.
Stora underbara My som fick vara med oss hela långa dagen, (jodå, hon överlevde..) har äntligen blivit storasyster till en ljuvlig liten Ebba! <3
 
Och här kommer bilder från dagen
 
Påväg till dagis!
 
Min lille kille <3
 
Min stora tjej <3
 
Nya dörren :)
 
Kolles klor
 
Lilla Ebba!
 
Farligt liten och söt!
 
Inte sant? :)
 
Nu tackar jag för mej och önskar er en god natt!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0