Kanon!

Ännu en fantastisk dag!!
En toppen god middag och riktigt trevliga människor!
Dock fick jag ett migränanfall på vägen ner till Kungsbacka. Mindre kul! Men tog min migrännässpray direkt när jag märkte att synen blev bäng. Så det hann aldrig helt bryta ut som tur var. Men jag känner ju fortfarande att det ligger och lurpassar i bakgrunden. :-/
Jaja, det är väl bara att härda ut skiten och hela tiden ha medicinen nära till hands..
 
 
 
När vi kom hem kan jag lova att vi hade två riktigt trötta små sniglar, så det vara bara att slänga in dom i en snabbdusch, skicka i dom varsin macka och sen stoppa ner dom i sina sängar. :)
Majsan kom förbi på en kopp te här förut också. Trevligt, trevligt!
Nu däremot sitter jag i soffan med mannen och kollar på Beck, och sen väntar sängen. 
Och så håller vi tummarna för att migränen är väck tills i morgon så man palla att gå till skolan.. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0