Hejdå!

Det är ju tur att det är mitt på ljusa'n da'n, annars hade man ju blivit lite rädd här.



Nu stänger dom nämligen av strömmen här i området. :-/

Så hejdå strömmen..


..och jag som skulle plugga sådär över seriöst idag.
Fick skit i att åka till skolan idag.
Kände att jag låg lite mycket efter. Eller det gör jag väl inte egentligen, men jag missade en grej förra veckan som jag behöver ta mej igenom innan jag kan gå på nästa grej. Och för att göra det behöver jag min cd-spelare. Men det blir minsann en smula knivigt utan ström..
Men får helt enkelt göra det bästa av det ändå, och ta lyssnagrejen senare. ;)
1+1 kan ju inte bli så mycket annat än 2. Eller hur?!

 



Hej me er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0