Fredagsmys!

Jag hade rätt, det blev inte mycket mer gjort idag. ;)
Inte ens har vi lagat middag.. Nä det blev pizza till maken, kebabtallrik till barnen och själv käkade jag sushi. Muuums!
 
 
 
Nu sitter vi placerade i sofforna och kollar "Buck". 
Det är Tonnis nya favorit... Och det är alltså en av figurerna i Ice Age 3. 
Dock håller jag med min lille som om att Buck är för jävla skön. Men det är ju inte så konstigt, han är ju Göteborgare, närmarebestämt Claes Malmberg! ;)
 
 
 
När mina små sniglar väl puttats i säng sen så ska jag och Freddfan bränna av sista Lisa Marklund-filmen. :)
Och sen ska det bli gött att gå och lägga sej. Ja man blir ju änna lite seg av att vara hemma en hel dag så här.. 
 
Äh, hej me er!
 
Diva's
2012-09-14 @ 20:48:49
URL: http://www.nattstad.se/Divaliciouz

jag har aldrig ätit suschi faktiskt :)

Svar: Åh, det som är så gott! :)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0