Färdigt

Då var barnens rum färdigt.
Och oj så bra det blev! :)
Nu hoppas vi bara att Tonni sover bättre på natten också. Men han har ju lätt den mysigaste platsen i hela lägenheten! :)
 
Och åh vad jag blev sugen på att göra om i hela lägenheten nu då..!
Men det får vänta. :(
 
Nu ska Thea gå ut och leka med My på gården och vi som är kvar inne får väl roa oss på bästa sätt. ;)
Och sen då..?
Äh, det blir nog inte så mycket mer gjort idag skulle jag tro. ;)
 
Hej så länge!
 
sölvi
2012-09-14 @ 17:28:50
URL: http://kristenbloggen.blogg.se/?tmp=526078

Hejhej.....Jag satt och surfade rundt lite,och så hamnade jag här..
Önskar dej en trevlig hel./sölvi

Svar: Tack desamma! :)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0