Yeees!

Fan va gött! Sovit ända till kvart i sex i alla fall! En halvtimme innan klockan skulle till att ringa.. Men ändå! :)

Drömde däremot inte lika kul får jag säga...
Först och främst började det med att jag vaknade av att det var skitkallt i min lägenhet, asså tio gånger värre än i verkligheten.. Och när jag gick upp och kom ut i vardagsrummet så ser jag att jag hade glömt att stänga balkongdörren helt, och under natten hade det börjat snöa nått så in i helvete. Så hela väggen och halva råttburen hade ett snötäcke över sej..
(Inte så konstiga att jag drömde om snö efter som både jag och Sanna och jag och Nicole pratade om snön 1995 igår..)
Efter min lilla snöupptäckt gick jag ut på framsidan för att kolla var det var som lät.. Ett fasligt bankande och slamrande.
(Och på framsidan var det soligt och varmt..) Det visade sej att mina grannar helt sonika fått för sej den morgon att dom nog skulle flytta den dagen. Så hela deras lägenhet är inprincip tom när jag kommer ut.. Jag blir skitledsen och står bara och stirrar när jag plötsligt får syn på min Fredrik inne hos dom som hjälper till och bär. -Jävla idiot!!
Jag blev vansinnig på min jävla man som står och hjälper dom att lämna mej, och utan att ens säga något..
(Hahaha!)

Jaja, dom flyttade den dagen, med eller utan min tillåtelse.
Råttorna överlevde som tur var, eftersom snön liksom plötsligt stelnade när den landade på buren vilket gjorde att det bara blev lite mörkt och mysigt precis under snötäcket. ;)
..och hur det gick för mej och Fräddfan?
Det vet jag inte. Jag skyndade ju mej att vakna precis där så jag slapp se och höra. ;)

 


Men go'morgon för all del allesammans! ;)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0