Hahahaha!

Sitter och kollar på tv när plötsligt min lille son börjar gny inifrån sitt rum. 
Jag går in för att kolla vad det är frågan om..
-Vad är det lilla hjärtat?
-Äääh ööh, äääh..
-Tonni, är det något som inte är bra..?
-Mmh.
Kände att han var lite varm, inte febervarm utan lite sådär "god-natt-svett-varm" så jag hämtade lite vatten till honom och så la han sej på kudden igen.
Men precis när jag reste mej upp så gnydde han till igen..
-Har du ont någonstans Tonni?
-Ja här.. (Han klappar sej på magen)
-Nämen har du ont i magen..? Är du hungrig eller behöver du bara släppa en fis?
-Nääje, jag åker ju båt lite!
-Åker du båt!?
-Ja.. Lite bara.
-Jaha, är du åksjuk då menar du?
-Men ja! (Han somnar om..)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0