Välkommen helgen!

Ja idag är det ju Torsdag och det innebär ju att vi tar helg! :)
I alla fall jag och barnen. Fredrik jobbar och kommer minsann inte hem förrän i morgon.
Så jag och barnen tänkte vi skulle lyxa till det lite extra idag. Vi har precis beställt hemkörning av en kebabsallad och en kycklingtallrik minsann och sen drar vi allt på en film och poppar lite popcorn. Det blir ju alla tiders det! :)

Har minsann hunnit fixa mina klor idag också.
Äntligen! :)
Men eftersom jag fortfarande inte känner mej helt hundra efter op. så fick det bli något snabbt och enkelt.
Så det fick ju då bli tråkiga franska..
Men men, det ser ju inte ut som jag har mansnaglar längre i alla fall! ;)


Nä, nu ska jag tända lite ljus och hoppas på att maten snart anländer. ;)
Hej på er så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0