Torsdag!

God morgon och välkommen kära torsdag!
Ni som följer mej vet ju varför torsdagen är min favorit. -Det är ju min sista vardag! :)

Lite på gränsen till försovning idag. Vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag inte kunde somna igår.. Någonstans runt ett-halv två lyckades jag äntligen somna. :-/
Så just nu är det inte lätt att hålla ögonen öppna, eller än mindre komma upp ur sängen.. Fast nu måste jag fan gå upp om jag ska hinna.
..sen är det ju prov idag också. Gah!
Även om hela dagen gick åt åt att plugga igår så känns det fan inte som att det sitter idag i alla fall. Grr! Jaja, jag får ju ändå ta mej en kik på skiten sen innan jag börjar. ;)

Nä nu måste jag fan gå upp asså..
Men jag vill soooova!!
Hej me er!

mami
2012-11-22 @ 09:56:00

Håller tummar idag inför ditt prov kramisar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0