Snart..

..dags att knalla till dagis för att hämta mina små sniglar.
Sen är det bara att traska hem och invänta Majsan och mamma som kommer för att hänga med tant på hennes 25 årsdag. ;)
Men enligt mina barn så fyller jag faktiskt inte 25 år idag..
Nej nej! Det första Tonni gjorde när vi kom till dagis i morse var att tala om för fröken att hans mor fyllde år idag. Fröken frågade självklart Tonni hur gammal hans mamma blir, varpå ungen glatt svarar, 300 år! Jag skrattar lite och säger till min son att det var la ändå att ta i. Då skrattar han också och sen säger båda mina barn i kör, Nä 50 år blir hon!
Jag tittade på mina små charmtroll och talade bestämt om att nu sket dom allt i det blå skåpet och att dom minsann inte bör förvänta sej någon veckopeng förrän jag är där. ;)
Fast egentligen hade dom väl rätt i den mening att om dom båda skulle säga 25 så hade det ju blivit 50.. Nä det höll ju inte det heller, för eftersom båda sa 50 så skulle ju det innebära att jag idag fyller 100 år! :-/
Inte helt okej! ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0