Natti!

Blev väl inte så mycket pluggat idag ändå..
Men fick i alla fall läst min bok, (på engelska).
Heja mej va?! ;)
 
Fredrik och Tonni var hos Fredriks föräldrar hela dagen så jag och Thea fick ju i alla fall en hel dag för oss själv.
Vi har goast, lekt, kollat på bebiskort och bara varit vi. Hur mysigt som helst!! <3
 
Nu i afton har jag och mannen kollat på senaste Falk-filmen.
Jisses så bra! Men jag blir fan lite nojig över den sista.. 
Jag kommer ju att bli så jävla stressad.... Värsta spännande! 
 
Men nu ska jag i alla fall stämpla ut för idag.
I morgon är det ju söndag vilket innebär städdag.. Ska nog försöka slänga in liiiite plugg också kanske. Men vi får väl se om det blir något av med det.. ;)
Fan att man ska vara så jävla odisciplinerad. Piska..?
 
Äh, det var det!
Hej me er och go'natt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0