Nähä..

 
Det verkar som att min man inte läste min blogg igår kväll, trots att jag sa till honom.. Gah!
Tio över åtta vaknade mina barn och då var der tydligen jag som fick vakna..
Så om min man inte fattar att jag behöver lite "semester" från sniglarna på helgerna efter att han varit borta hela veckan, ja då får jag väl ta i med hårdhanskarna och låta karln sova på soffan då. 
Så det då..
 
Nu dags för frukost.
Te och rostmacka med ägg och majonnäs. Mums!
Jag äter ju typ aldrig frukost, men idag kände jag att jag var sugen. ;)
 
Vad vi ska hitta på idag..?
Jag vill typ åka till Alingsås eller nått.
Inte för att jag vet vad vi ska göra där.. Men för att vi kan, typ. :-/
Fredrik behöver åka och köpa nya skor, så vi får väl åka till någon lämplig skoaffär helt enkelt.
Skulle nog behöva åka till Ikea och köpa grejer till råttorna också.. 
Jaja, det löser sej sen.
 
Hej så länge!
 
 
Anonym
2012-11-24 @ 10:35:30

Tja soffan e ju ganska go att sova i så det e inga problem 😉.
Men det blir inget med Ikea!!! Puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0