2012-11-06

God morgon!
Idag är det tisdagen den 6:e November och det innebär två lite större händelser.
1. Sanna fyller minsann år idag! Och nu är hon fan ännu äldre än mej. Hoppas hon fixar detta utan allt för många svettvallningar, upptäckter av nya gråa hår och värk i leder.
Stort grattis min fina, goa och bästa Sanna!! <3
2. Idag är det bara 6 dagar kvar av mitt ungdomliga liv. Sex dagar.. Sen är det kört, sen är jag 25 jävla år gammal..! :-/

 


Jaja, nu ska jag gå upp så vi kan göra oss i ordning, lämna Thea på dagis, åka till läkaren med Tonni och hans fötter..tillbaka till dagis för att lämna Tonni och sen hem för att plugga och städa. 

Ja, god morgon helt enkelt! ;)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0