Upprörd!

Nu har jag suttit i telefon sen jag kom hem från dagis, och jag är om möjligt ännu ner upprörd nu än vad jag var innan luren gick varm! Gah!
Varför ska jag ha sån jävla otur med med dessa dagisplatser.
Min son har dock hamnat på ett helt underbart dagis. Thea också, från början.. Men jag gjorde mitt livsmisstag när jag flyttade Thea över till den avdelning där hon går nu!
Min fina lilla flicka som bara älskar att gå till dagis vanligtvis, står nu mera och sliter i mej och vill verkligen inte vara där längre. Det gör fan ont i hjärtat att behöva lämna henne. :(
Pedagogerna har inte heller skött vuxenkontaken på ett bra sätt heller vill jag lova. Ah, vad jävla upprör jag är.

Efter att ha pratat med två av cheferna nu är det bara att invänta en "akutmöte". Men jag får vänta tills i morgon innan jag får någon tid.
Måtte detta gå snabb nu bara! Och sen är det bara att hålla tummarna för att min lilla Essi får tillbaka sin plats på Tonnis avdelning.

Grr! Känner verkligen att lejoninnan växer i en när det kommer till ens barn asså! Tvi!

Dags att försöka samla sej så att skolan inte blir drabbad här nu.
Men att kräkas av sej lite underlättar i alla fall en stund. ;)
Tack å hej!

image description

Majs
2012-05-15 @ 11:46:43

Usch de va ingen rolig läsning, lilla sessan då :(

mami
2012-05-15 @ 19:40:12

Fy så tråkigt detta,, skulle vilja strypa denna, men den ska väl inte jobba med barn, som skyller sin egen brist på tollerans på ett litet barn.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0