Trööökväder!

Men jag tänker minsann sitta på balkongen en liten stund ändå! *Sätter näsan i vädret* ;)
Ska snart börja med maten, men tänkte att jag skulle läsa några sidor i min bok först. :)
(Och skriva några rader här också då..) ;)

Läkarbesöket med Tonni gick bra. Eller bra och bra det var ju ingen undersökning så precis. Men hur som helst, Tonni blev jätte glad när Ragnar kom ut i väntrummet och hämtade oss, sprang fram och kramade honom.
Egentligen ville jag också göra det, men det hade nog blivit en smula underligt då. Hahaha! Så jag sket i det. ;) Men han är världens bästa farbror denna läkaren asså!

Nä, nu får jag fan skita i detta också och sätta igång att läsa istället. ;)
Så hej så länge!


image description
Så här fin är himlen här.. :-/

 

 

mami
2012-05-30 @ 19:20:28

Jag fick hela jätteskuren över mig i skogen, o Tärje fick ett getingstick i benet liten gubbe haltar....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0