Tjuvar på våningen!

Jag och Lisa har gjort i ordning på framsidan här idag. Sopat och skurat golven, bordet och stolarna, ställt ut nya blommor, piskat mattan och bytt ut lyktorna.
Vi har även fått upp tjuvar hit också. Omåttligt jävla irriterande!
Härom dagen hade någon/några tagit två ljuslyktor och idag upptäckte vi att en av våra filtar var borta.
För några dagar sen hade My plockat lite blommor som Lisa ställde i ett glas på bordet, det glaset och blommorna hittade Lisa nedanför trappuppgången i morse..
Nu har vi en/två misstänkta och jag lovar att vi har rätt. Det mesta tyder på det..
Snorungar!!

Min man och min son är visst på rymmen också. ;)
När jag och Lisa höll på där ute förut så kom Fredrik och så att han och Tonni skulle åka till min mamma och hjälpa henne med något, och nu har dom varit borta i flera timmar. Hahaha.
Men det gör ingenting alls. :) Nu får ju jag och Thea lite ensam tid och Fredrik som nu saknade min mamma så igår får ju tid att umgås bort saknaden. ;)

Jag och Thea har nyss lunchat lite. Det blev cesarsallad idag. Mums!
Och nu ska vi "prinsessa" vidare. ;)

 

mami
2012-05-26 @ 14:59:41

Snuttis sötis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0