Tjoho!

Jag hade turen med mej! Provet är på onsdag. :)
Hur bra som helst.
Däremot har jag samhäll i morgon, och ja..det är ju fan fortfarande inte ens påbörjat. :-/
Men funderade lite på om jag kanske ska skita i att gå på lektionen i morgon och istället sitta på min balkong i lugn och ro och skriva.. Vi kommer ju ändå bara sitta och skriva på lektionen i morgon, så då kan jag ju som sagt lika bara göra det hemma. Skulle jag stöta på någon jätte svårighet så får jag väl bara ringa en livlina. (Majsan) ;)
Har en svenska lektion i morgon också förvisso.. Så till skolan behöver jag väl ändå ta mej på morgonen. Dock ska vi väl bara sitta och läsa, men jag vill ju ha tillbaka mina uppsatser. :) Det känns som om det har gått bra, vilket gör det ännu roligare att återfå. ;)
Ja detta var väl spännande läsning..? ;)
Nu vet ni i alla fall vad jag har för tankar om morgondagen. Hahaha! Det kanske har gjort någons liv lite lättare..
Och nu ska jag inte göra ett piss mer idag, förutom att umgås lite med min familj och sen stoppa mina små sniglar i sina sängar om en och en halv timme. :)
Punkt.
image description



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0