Skoltime

Då var mötet avklarat och jag har hunnit vara alldeles ensam hemma en liten stund. ;)
Snart kommer Sarah och hämtar mej så jag slipper ta bussen hela lååånga vägen till skolan. ;) Hahaha.

Och sen blir det till att stressa hem och hämta barnen. Eller kanske inte.. Om Sarah ska hem efter skolan så kör hon väl hem mej och då blir det ingen stress. ;)

image description

*

Åh vad det kändes bra att Thea var så glad i morse. :))
Hatar att se att hon inte mår bra. (Självklart..) Men man ska väl inte ropa hej ännu, jag släpper ju liksom inte tanken och oron.
Men att "den där" fröken inte är där just nu lindrar ju i alla oron något fruktansvärt. :)
Nu är det ju bara några veckor kvar innan Thea ska ha sommarlov och sen så, sen är hon ju tillbaka på den underbara avdelningen igen. :)
Ska bli riktigt spännande att se hur Thea är när man hämtar henne sen. Men så glad som hon var i morse så är det säkert bra. :)

image description

Nä nu ska jag fixa lite innan Sarah kommer.
Hej så länge. :)

 

Satu- Mamma till 4 barn på 2 år
2012-05-29 @ 15:01:10
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kikar in och säger hej :)

Vilken mysig blogg du har och jätte söta barn =) Allt bra med er?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0