Nyvaken

Jisses vad jag är trött! Känns som om jag hade kunnat sova i en vecka. :-/

När vi kom hem förut gick jag och Majsan ner till Apoteket, sen till Ica och hämtade ut två paket och sen traskade vi äntligen hem.
Det var först när jag kom innanför dörren som jag verkligen kände hur jävla trött jag var. Och dum som jag var la jag mej på soffan.. Gissa om jag kunde hålla mej vaken. ;)
Nopp, somnade som ett litet barn. Haha.
Min dotter, söt som hon är, la en filt på sin trötta mamma. Jag fick till och med låna hennes snuttefilt. ;)
Sen satte hon igång å fotograferade mej. Det var tydligen skoj. Hehe.

Sen blev jag visst väckt, för det var tydligen dags att äta middag..
..och nu sitter jag på balkongen, mätt som fan och försöker åkalla piggheten. :-/
Men det går inte så vidare värst bra asså. Och även om jag skulle lyckas skaka liv i mej så lär väl tröttheten sparka mej i röven om bara en liten stund ändå eftersom barnen vill att vi ska sitta och kolla på film. :-/
Gah...!!

Men men, det är väl bara att gilla läget. ;)
Så nu skiter jag i er!
Tack å hej!
//San

image description

Thea älskar att ta kort! ;)

 

image description image description

En trött mamma! ;)

Mami
2012-05-04 @ 20:20:20

Så fina kort hon tagit lillstumpan..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0