Nej!!

Nu känner jag hur förkylningen smyger sej närmare och närmare.. :( Igår kväll kändes det som om det faktiskt var en förkylning på G, men det var så lite så det kunde lika gärna varit inbillning eller bara att man var jävligt trött typ.. Men idag, och ikväll framförallt så är det fan allt annat än inbildning. :(
Åh, jag som blir så ynklig när jag är sjuk också. ;)

image description

Åh min fina, goa man åkte minsann och köpte glass till mej nu när jag är så "döds sjuk" ;) Snällt va!?!
Han är bara bäst min Fredrik! <3


Nu ska jag krypa ner i min säng, hosta, äta Ben & Jerry's och lästa lite i Bitterfittan, och sen ska jag sova och hoppas på att förkylningen är borta i morgon när jag vaknar. ;)

Sov gott allesammans!

 

image description

 

Svärmor
2012-05-30 @ 07:39:58

Mysgubbe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0