Naglar

Idag har jag i alla fall påbörjat samhällsskiten. ;)
Påbörjat, det betyder att jag har en helvetes massa kvar.. Gah! Men en början är ju alltid något.. ;)
Kände att jag behövde ta mej en "liten" paus eftersom hjärnan inte alls var med på pluggspåret. (Ovanligt va?)

Sitter och saknar mitt företag! Det som var aktivt så jävla länge. *Not*
Hade så jävla gärna velat fortsätta jobba som nagelteknolog. Hoppas verkligen att läkarna kommer fram till en riktig lösning snart så jag kan få hålla på med det jag gillar.
Då hade jag inte heller behövt plugga mer, för den utbildningen är ju redanavklarad. ;)

Kollade precis på lite nagelbilder som plåster på såren, men det ökade ju bara suget ännu mer. Hahahaha.
Här kommer i alla fall några bilder.

Naglar jag gjort på mej själv

image description

image description
    image description    image description

image description

image description
    image description    image description

image description
Mina bröllopsnaglar :)

Naglar på andra
image description

image description
    image description    image description
image description
Mina och Helenas naglar

image description
    image description    image description


Åh, så skoj det är att sitta och pilla med sånt här.
Det är väl det enda jag riktigt har tålamod att sitta med i flera timmar. ;) Nästan det enda i alla fall. Hahaha.

Nä gott folk, nu ska jag göra mej klar. Ska ju snart gå bort och hämta mina små sniglar.
Si sådär spännande att behöva ens gå utanför dörren när det spöregnar.. :(

Hej så längre!
Karin
2012-05-19 @ 20:47:16
URL: http://lightelegance.blogg.se/

MUMS så mycket naglar... men varför kan du inte hålla på med det längre?

Sanne
2012-05-19 @ 20:53:22
URL: http://ninna.blogg.se/

Blev sjuk för ett år sedan, och läkarna vet fortfarande inte riktigt vad det är. Så som det är nu så orkar jag inte.

Men hoppas kunna komma igång snart igen. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0