Måndag igen

Helvete vad veckorna springer iväg då. :-0
Jag hänger ju knappt med.. Haha!

Hur som helst.. Solen har lekt sej in igenom mitt fönster sen typ fem i morse. Ja det var i alla fall då jag märkte det första gången. ;)
Varmt och gott ska det bli idag och lite halvklart precis som igår. Och det var inget som störde vill jag lova. Det var hur gott som helst igår. :)

Snart är det dags att gå upp och gå med sonen till dagis. Därefter ska jag gå hem och plugga lite innan det är dags att åka till skolan. :)

En dag som denna brukar det krylla av geting-äckel på min balkong, så det ska ju bli jävligt spännande att se om boet funkar idag med eller om det bara var en tillfällighet igår.. Håller tummarna för att det på riktigt funkade. ;)

Men som sagt, dags att gå upp..
Ha en skön morgon gott folk.
Vink vink!



Så här säger i alla fall prognoserna nu. ;)

image description

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0