Lördag

Det är lördag, klockan är halv elva, jag vaknade nyss, Fredrik sover fortfarande och det är helt tyst här hemma. ;)
Helt sjukt konstigt faktiskt. Hahaha!

Och vad ska vi göra idag då..? Vad vi vill typ, men vi har inga planer.. Inte förrän ikväll, då blir det grillning och lite alkoholhaltig dryck hos en kär vän. :)
Har längtat hela veckan! Det kommer bli kanon trevligt. :))

*

Kvällen igår var helt kanon!
Vi var hos Bea och snuttAlicia vid halv sju och när vi satte oss i bilen för att fara hemåt var klockan tio över tolv typ. ;)
Vi fikade, tjötade, busade, fikade, busade, gosade, kollade BB, tjötade och tjötade. ;) Hur mysigt som helst!

image description
Mosters fina!
image description image description

Nu är jag thesugen, så nu får jag ta mej ut i köket och sätta på lite vatten.
Ska bli spännande att se hur länge min lille man tänker sova. ;)

Ha det gött så länge!
Vink vink


 

mami
2012-05-12 @ 12:57:14

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0