Lögner lögner..

Ja nu ljög jag visst igen...
Jag skrev ju förut att jag skulle sammanstråla med kudden tidigt i afton. Men om strax före tolv är så vidare värst tidigt vette fan. ;)
Men det är väl lite coolt att ljuga (enligt vissa) så det kanske var det jag försökte uppnå. Vad vet jag..
Det är ju ungefär lika coolt att ljuga som med den där trenden ni vet, att plocka bort dom två sista bokstäverna i sitt namn. Jävligt häftigt asså! ;)
(Hoppas ni som läser och som inte känner mej begriper er på detta med ironi.)

Men hur som helst så ligger man i sängen här nu så det börjar väl bli på dagsen att avrunda här.
God natt på er allesammans.
//San

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0