Lämnat

Har nyss varit och lämnat mina små sniglar på dagis. Det gick hur bra som helst. :)

Igår kväll när Thea ville komma hem så försökte jag på ett smidigt sätt att tala om att den där fröken som är som hon är inte kommer att jobba på ett tag, och så fort jag sa det så kunde hon tänka sej att gå dit tills hon skulle få komma tillbaka till Tonnis avdelning efter sommaren. :) Så idag skyndade hon sej till och med till dagis och när vi kom fram så sprang hon fram till en av fröknarna och kramades.
Det kändes kanon. Min Thea är tillbaka. :)

image description

Nu ska jag snart åka ner till Sävedalen och möta min man och så ska vi gå på ett möte, och där efter ska jag till skolan och bättra på engelskan. ;)

Hej så länge. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0