Kvällsmys

Sitter jag på balkongen och tar det lite lugnt. :) Underbart väder nu på kvällskvisten. <3

Nu har jag och Nicole fixat naglar och snackat massa skit. ;)
Det blev vanliga franska denna gången. Det är rätt fint så asså, men som nagelteknolog kan man ju tycka att det är bland det tråkigaste som finns. ;)
Ändå har jag gått omkring med franska själv i typ 5-6 veckor. Hahaha. Och det är verkligen på tiden att göra om dom nu, typ helst igår egentligen. Men det är ju såååå tråkigt att göra sina egna naglar. ;)

image description

Snart är det dags för BB och sen kallar sängen.
I morgon ska jag till läkaren på förmiddagen och sen ska vi väl se om vi får hem våran lilla prinsessa. ;)

Nu tackar jag för idag.
Vinkivink!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0