Kommer nog aldrig tillbaka!

Ibland fattas du mej och då vill jag ge mej ut för att leta efter dej. Men det är ingen idé, för du finns inte längre.
Du är borta, och kanske kommer du aldrig tillbaka.
Det smärtar en smula ibland, men det är något jag får leva med.
Du är nog förlorad för alltid, och det är du som kommer känna störst smärta den dagen du vaknar igen. Om du vaknar igen.

Jag har svårt att förstå anledningen till ditt destruktiva beteende, och egentligen tror jag att du har det också. Du har tappat dej själv och nu låter du det bara flyta på och hoppas på att du kanske lyckas famla rätt. Tyvärr tror jag att du famlar i helt fel riktning, och jag är rädd att du snart upptäcker det själv. Frågan är bara vem som fångar dej då..? Har tanken ens slagit dej..? Kanske är det något du verkligen måste sätta dej ner och fundera över på riktigt.

Jag vill tro att en liten del av ditt rätt jag finns kvar och om det gör det så måste du lyckas gräva fram den smulan nu om det ens ska finnas något hopp kvar. Tyvärr är det bara du själv som kan finna denna lilla smula. Ingen kommer att kunna göra det åt dej!
Tänk en och tio gånger till!

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0