Klar..?

Nu är min berättande uppsats än en gång klar. Så nu får hon fan vara nöjd, läraren! ;)

Helvete vad det var svårt att ge berättelsen en titel då.. :-/ Men det slutade med att den fick heta,
"Kniven som vände".
Haha! Det lät det va..?! ;)

image description

Nu väntar jag bara på Majsanbajsan som ska läsa igenom den innan jag skickar in den, och sen kan jag i alla fall stryka den punkten från listan. :)
Ja'a sen är det bara det sista i boken, muntlig och skriftlig recension om den och en samhällsuppgift kvar. :) Får väl säkert lite småläxor till i engelskan kan jag väl tänka mej, men sen är i alla fall denna terminen avklarad. Gött!! :)
Helvete vad stolt jag är över mej själv. Hahaha! Trodde aldrig jag skulle palla en hel termin eller att jag skulle klara allt så lätt som jag ändå har gjort. :-/ Heja mej!

Ska väl ta och försöka läsa några sidor innan Majsan kommer hem efter promenaden med lilla Tilly.
Så adjö än en gång. :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0