Hua!

Har glott på skit-BB och blivit irriterad. Åh så pinsamt att man ens bryr sej, eller fan ens kollar. Hahaha! ;)

Kollade Facebook efter för att se om någon hade skrivit något spännande och så hade min kära vän Johanna länkat ett klipp från Aftonbladet, och jag var ju självklart tvungen att kolla. Gah!
Här har ni länken..

http://mobil.aftonbladet.se/partner/wwwredirect/nyheter/article14850995.ab

Jävla idiot säger jag bara!!!! Hur kan man vara så korkad..?!
Usch, fick ont i magen asså. :(
Men det var väl för väl att allt gick bra ändå.

Nu ska jag i alla fall göra mej klar för natten och sen ska jag sova. :)
I morgon blir det dagis med lilleman, plugga och skola.
Så nu säger jag...

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0