God morgon!

Gött! idag är det inte lika varmt och äckligt i sovrummet i alla fall. :)
Just nu är det inte mycket sol utanför alls. Det ska komma sen säger SMHI. För min del hade det gärna kunnat få vara såhär varje morgon så jag slapp vakna i en bastu. ;)

image description

Tror nog fan att jag brände mej lite på ryggen igår, för det bränns och stramar lite mellan skuldrorna faktiskt. Hahaha. Men men,vad gör det om tusen år? ;)

Nu ska jag fortsätta kramas med min efterlängtade, stora prinsessa. <3
..och sen blir det till att fixa lite frukost till oss allihopa. :)
(Nu kommer solen också ja..)
Hej så länge

image description

 

mami
2012-05-26 @ 11:25:42

Det gör visst nått om tusen år hudcancer fy va försiktig m solen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0