En smula irriterad

Asså ibland undrar man ju bara vad fan vissa tänker med..?!
Trodde ändå mer om ett visst företag än så här.. Detta var verkligen en förtroende-hyllning utan dess like.
Vill dom inte att man ska prata bra om dom kanske, typ rekommendera dom..? För som det är nu så vette fan om jag skulle rekommendera dom alls faktiskt..
Helt chockad. :-/
Och ska det fortsätta såhär, ja då får man väl gå ut med det på riktigt då..

image description

*

För övrigt så är det hur varmt och gott som helst ute idag också. :)
Jag och Majsan satt på gården en stund förut. Det var dock lite i varmaste laget får jag nog ändå säga. Hahaha.
Men men..
Nu är Fredrik och Tonni iväg med Danes bil på besiktning och sen kommer dom och hämtar mej och därefter bär det av till skogen och dotra. <3

-Ska försöka med det nästintill omöjliga ett tag fram över nu.. (som om jag inte redan gjorde det liksom..)
Fruktansvärt osmakligt beteende. Kan inte riktigt släppa det. Sen jävlar får ni fingret-

Nä nu får det räcka. ;)
Hejsvejs

 

 

mami
2012-05-25 @ 22:50:12

Vad? jag vill veta..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0