Tramserier!

Blir fan både arg och ledsen! Jävla tönt..
Fattar du inte vad du gör..?! Nä det är väl det du inte gör! Det är tydligt.
Usch, fy och blä för dej..!

Jag vet fan inte vad jag ska säger eller om jag ens vill säga något..
Du har ju ändå redan bestämt dej!

Jag vill be dej att ta dej i kragen och växa upp, men vad tjänar det till när du inte ens vill längre..?! Du kämpar ju inte ens själv. Tror att alla andra ska lösa dina problem åt dej. NEJ, det är bra nu, du står ju bara still ändå!

Nä, förbannad och ledsen är jag, och det är inte bara mej du sårar.. Tänk på det! Tvi dej!

Catja
2012-03-04 @ 18:34:26

Oj här va de hårda bud! Hoppas det löser sig <3

mami
2012-03-04 @ 20:57:56

Hårda ord e inte alltid rätta vägen, o jag vet inte va som kan rädda hen,,, men jag e lugn o ska ringa samtal imon, så det kanske löser sig,, kan vi bara hoppas på det iallafall..Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0