Torka

Här har det minsann inte varit mycket läsning det sista. Men vad jag det om hundra år. Folk gillar ju bloggen ändå. ;)

Igår hände inte mycket under dagen må jag säg. Jag och mina små mördarsniglar var bara hemma och njöt av att vi var lediga.
Och senare på kvällen trampade jag över till MajsanBajsan i bästa gå-bort-outfiten. ;)
Fia var där, och jisses vilka samtal. Hahahahahaha! Vilka människor! Ibland blir man minsann rädd, och synen... Grrr.
Ja vad säger man. Pinsamma människor, men låt inte det störa för all del, sträck på dej och fortsätt tro att du är det skönaste som någonsin skapats. Det kommer i alla fall göra dina nätter lättare.
Ett stort asgarv helt enkelt. ;)

Nä, nu myser vi vidare i soffan här.
Majsan har ju precis kommit med påskägg till sniglarna från Mr Bánn. :)

Så ha det piss gott folk. ;)

 

mami
2012-03-31 @ 11:49:31

Men jag hänger inte m när e det Påsk då???




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0