Tom..

Usch, känner mej alldeles tom nu. Sådär gråt-tom.. :(
Jävla idiot!

Nu är man 430 kr fattigare, men det kanske det var "värt".
Jag fick i alla fall svurit och gråtit av mej lite. Men om det gjorde någon skillnad i andra änden vette fan. Men för min egen del kändes det "skönt".

Blablabla.. Men så är det ibland. Och ibland gör saker och ting jävligt ont!
Och nu blev jag ledsen här igen, så vi skiter i detta nu tycker jag nog.
Bättre och titta på puckorna i BB istället. ;)

Hej på er muppar!

 

mami
2012-03-05 @ 08:56:03

Ta det inte så hårt hjärtat, det e som det e, jag har gjort lite efterfoskningar, suttit i telefon hela morgonen, man hör rädslan i hens röst så det e inte bara du som lider, detta e ett rop på hjälp o då måste vi vara starka... Känner att det kommer att lösa sig....Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0