Thea ska fylla fem år!

Inför Theas 5års kalas.
(Thea säger och mamma skriver)

Presenter jag önskar mej:
*Prinsesspel till mitt V.Smile (tvspel)
*Prinsessklänging
*En IPad och en ny mobil
*Biobesök med någon
*En riktig nalle som kan gå (?)
*En robot
*Ett torn till trassel
*Lite nya kläder, vår och sommarkläder (stl 116)
*Nya snabbeskor för dom andra var för små (gympaskor, stl 27)
*En radiostyrd helikopter som är rosa


Folk som jag vill ska komma:
*Mamma, Pappa och Tonni
*Patrik, Moa, Helena och Elina
*Momo
*Majsan och Tilly
*Shawn, Johanna och bebisen (Anakin)
*My och Lisa

Tårta + kakor som jag vill ha:
Mammas goa tårta fast den ska se ut som dom Johanna gör, kanske med prinsessor på.
Hallongrottor, muffins och Helenas cheesecake vill jag ha.
(Kan momo ha sagt till Thea om cheesecaken tro) ;)

Hahaha. Hon är rätt skön ändå min lilla diva. ;)

 

image description

mami
2012-03-18 @ 09:42:38

Nä mommo har inte sagt nått, men Thea grymt bra säg till Helena för den e asgo...

Helena
2012-03-18 @ 10:40:36

Hahaha va de en pik eller? :p Självklart gör helena cheesecake om lilla damen nu önskar det !

Sanne
2012-03-18 @ 11:04:29
URL: http://ninna.blogg.se/

Med lilla damen som önskar det, menar du mamma då eller Helena ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0