Soooligt!

Åh vad jag känner att jag vaknade på rätt sida idag. :)
Trots att jag inte sovit speciellt många timmar inatt så känner jag mej som sagt på fin fint humör! :)
Det berodde säkert på att solen trängde sej in genom persiennerna. Plus att idag var inte ryggen så illa heller, det tynger ju inte precis ner humöret. ;)
Bra morgon helt enkelt!

Igår kväll blev jag "bort tvingad" till Majsan, och det var minsann kanon trevligt.
Det var nämligen ett kärt återseende hos Majsan igår förstår ni. Sofia en gammal vän till oss kom på besök. Kanon trevligt att träffa henne efter alla dessa år. :)
Massa balla och osköna minnen att bubbla om. Hahaha! En del hade man visst förträngt dock, men ändå. ;)
Helt klart skit kul i alla fall!

Idag ska vi se om vi inte ska åka till slottskogen eller något. Vårsolen måste ju sugas in! :) Looove!
Men nu ska jag avsluta här i alla fall.
Hejsvejs!


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0