Solklart!

Åh vad det gör mej lycklig när det är vååååår!

Efter att jag hade hämtat ut mina små mördarsniglar från barnförvaringen så tog vi oss en härlig promenad genom dalen innan vi gick hem.
Vi satte oss på en brunn mitt i gräset en liten stund, eller jag satte mej och barnen sprang omkring och jagade varandra. :)
Sen såg Tonni massa muro (myror) på den andra brunnen, och det var ju tydligen väldigt intressant att sitta och titta på dom en liten stund också innan det var dags att jaga vidare. ;)

Nu har vi precis kommit in och fått av sniglarna alla sina svettiga kläder.
Jag sitter i Tonnis säng och tittar på när barnen bygger med lego.
Plötsligt tyckte Thea att dom skulle bygga en glassaffär.
Åh, jisses så glassugen jag blev.
Tror nog att jag ska skjuta upp matlagningen en stund och istället gå ner till torget med mina små. ;)
Det finns inte mycket som toppar en glass i solen asså.

Nä så får det bli. ;)
Hej hej!

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0