Skön dag idag!

Efter att jag hade stressat iväg till dagis och avklarat första lektionen tog jag mej en liten promenad i solen innan det var dags för nästa lektion. Gött!
Sen åkte jag hem och mötte Majsan på gården där vi blev sittandes i nån timme i ännu mer sol. Såååå underbart att värmen börjar komma på riktigt nu. :)
Sen bytte jag minsann om, och så traskade vi bort till dagis, hämtade ut sniglarna, gick hem och satte oss på gården lite till. :)

Sen var det dags att gå upp, stoppa barnen i duschen och laga mat.
Och jisses vad go mat jag fick till idag! Mums! Men attans så mätt man är nu.. Hahaha. Det är så det ska vara. ;)

Nu ska jag sätta mej med lite läxor, sen stoppa barnen i sina sängar och där efter ska jag placera mej i soffan och inte göra ett skit mer idag. :)

Hoppas alla har njutit lika mycket av dagen som jag har gjort!
Men nu tackar jag för mej. Hej hej :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0