Rödskinn

Det blev ju ingen skola igår heller. :-/
Men idag så.. Fast jag ska vara på ett läkarbesök alldeles innan jag börjar, så det kommer ju bli sen.. Pust..

Fick pluggat lite igår också. Heja mej! ;)
Sen kom Nickan på eftermiddagen.
Stackarn blev typ attackerad av mina små mördarsniglar när hon kom innanför dörren. ;)
Aldrig får jag leka ensam med mina kompisar. ;)
Sen fick Nickan för sej att hon skulle åka och sola.. Och jag som inte har solat sen i somras och nästan var genomskinlig vid det här laget, hängde på..
Jag fattade ju att jag inte skulle kunna sola så länge som jag brukade efter som det var ett tag sen nu. Så åtta minuter fick det bli.
Lugnt och fint kommer jag hem, efter någon timme sådär så kände jag mej lite rosig om kinderna och sen jävlar drog det på..
Rosig?! I helvete heller.. Det fanns plötsligt inte en fläck på min kropp som inte var som det rödaste av rödskinn ni kan tänka er..! Så in i jävla aj då. Svider, stramar och bränner.
Aja, man kan ju hoppas att det lägger sej lite under dagar.

Och apropå ligga, här kan jag ju inte ligga längre.
Hej hej!

 

mami
2012-03-22 @ 08:59:48

smörj dig m sesamolja..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0