Negerbollar!

Men mums så gott det bidde. :)

Jag är en smula PMS'ig känner jag, och har varit måttligt sugen på något idag. Så jag och Thea bestämde oss för att slänga ihop något gott, och det blev negerbollar minsann. :)
Thea tyckte det var kanon att stå där och kladda, och väldans så smaskiga dom blev. Thea blev himla nöjd. (och PMS-mami också) ;)

Nä dags att avsluta för nu börjar efterlyst igen här.
Försvunne Pierre Nilsson är ju med ikväll, och man hoppas ju såååå att dom fått in massa VETTIGA tips!

Här kommer lite bilder på Essipessi när hon kladdar :)

image description

Nöjd fis! :)

 

image description

Skiiitkul detta ;)

 

image description

Min lilla Essi <3

mommo
2012-03-15 @ 16:41:04

Duktiga Thea mommo då ? allt slut eller ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0