Jisses..

Fy fan vad gött!
Jag sov till 11:28 idag. :)) När hände det senast liksom? Snacka om att kroppen tagit igen sej. ;)
Mycket skönt vill jag lova.
Tur man har en sån go man som låter mej sova. <3

Det ser ut som att det är lite sol ute idag..?
Det var ju var SMHI hade lovat, så tur för dom. ;)
Nu är det dags att gå upp så inte hela dagen försvinner..

*

Idag är det en vecka sen Pierre Nilsson försvann..! Måtte dom hitta grabben SNART för fan. :(
Kan inte ens lite förstå den oron som hans familj går igenom, om till och med jag är orolig och stressad som inte ens känner honom. :-/
Nä, jag hade inte gärna bytt kläder med dom, men jag gör vad jag kan "hemifrån" för att hjälpa till.
Någon vet mer än vad som kommer fram, och snart gör någon bort sej. Lite skarpsynt är man ju, och tillsammans med min vapendragare kanske man lyckad hitta smådetaljer som andra kanske missar mitt i deras stress.
Kanske.. Man hoppas.. Man vill Pierres och familjens bästa!

Kom igen nu.. Ut med språket.. För jävla pinsamt att ett helt Göteborg inte vet någonting.. :-/ Det tror inte jag på, så för fan, vist lite med mänsklighet!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0