Det gick inte mer..

Asså jag var så jävla rövpisstrött igår kväll..
Gick och la mej typ kvart över tio och tanken var då att jag skulle pluggat en liten stund, men det gick väl sådär.. Ögonen gick i kors på mej på än gång så jag fick liksom läsa om samma lilla stycke om och om.. så det var bara att ge upp. Jag somnade väl någon gång mellan halv elva och elva.. på en lördag.. Aja ;)

Åh..hur ball är det när barnen vaknar kl 07:01..
Det spelar liksom ingen roll vilken tid man har somnat kvällen före, sju på en helg är inte okej oavsett! ;) ..Mördarsniglar!

Nu tror jag att jag ska sparka ut min man ur sängen så han kan fixa lite the till mej. ;)
Sen är det dags för värsta städdagen här hemma idag. Thea har paxat dammtrasan och Tonni vill minsann sköta dammsugaren.


Här är min lilla cooling igår när han skulle gå med papi till affären. :)


mami
2012-03-18 @ 09:46:25

Värsta Hårdrockar killen ju, cool kille




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0