Äh fan..

..idag känns det hårt att ta sej upp asså. Sjukt trött!
Oftast brukar jag vakna strax innan klockan ska till att väcka mej, men idag har alla mina tre klockhelveten ringt, och inte fan känner jag mej ens lite sugen på att vakna.. Så bloggen får bli min räddning. Bloggar jag måste jag ju fokusera mej på något annat än kudden i alla fall. Men rackarns så segt!

Blööööh!
Nu har jag snart inget val, utan måste gå upp, om jag inte tänker "försova" oss till både dagis och skola. Men nä, det skulle ju bli en aning klurigt och jävligt pinsamt ifall någon "viktig" jävel läser här inne..
Men jisses, hur tänkte jag där då? -Åh Sanne viktigast i stan liksom..? Så viktig att jag för ett ögonblick trodde att dagisfröknarna och mina lärare inte hade något bättre för sej än att googla mitt namn på fritiden ihop om att hitta en blogg som dom kan sitta och mysa sej igenom i sitt vrålintresse för mej..
Jo, det låter ytterst troligt för fan. Hur fan tänker man ibland liksom.. :-/
Äh, självkänslan är det ju inget fel på i alla fall. Hahaha.

Nä nu jävlar är jag vaken och måååste upp.
Hejsvejs alla dagisfröknar och komvuxlärare. (och ni andra)

 

 

 

mami
2012-03-27 @ 10:52:55

Och jag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0