Vila

Glöm inte tandbleknings-tävlingen några inlägg ner!!
 

Nu ligger vi i sängen alla tre och vilar lite. Så mysigt så. :)
Förut var vi ute på gården med Tessan och hennes små busungar. Men så var ju tvungna att gå upp och stoppa i oss lite lunch och lägga oss en stund. :)
 
Men snart får det räcka med slapperier och så får vi traska ner till Ica för köpa ägg så vi kan göra pannkakor. 
Tessan skulle nämligen göra pannkakor till lunch så nu tjatar mina barnen om att dom också vill ha det. ;)
 
 
 
 
Glöm nu som sagt inte tävlingen gott folk. :)
Jag kom på att jag har lite att göra sen, så jag låter tävlingen hålla på till i morgon istället. Bra va?! ;)
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0