Varför vaken?

image description

Klockan ringer om en timme så vad fan gör jag vaken nu..? Att somna om var ju tydligen inte möjligt så jag får väl kladda lite här istället. :) Men om vad vet jag inte eftersom jag känner mej rätt så tom idag. Tom och urgråten. :-/
Jaja, det löser väl sej med tiden!

image description

Sjukt tråkigt att vakna så långt före väckningsuret faktiskt.. Ännu mer trist är ju att det verkligen inte gick att somna om, och jag vägrar faktiskt gå upp så här okristligt jävla tidigt. ;)
Inte förrän alarmet ringer under kudden tänker jag gå upp eller ens visa att jag är vaken.. Haha!

Nä stopp på ordbajseriet!
God morgon i alla fall gott folk!

 

mami
2012-06-08 @ 09:13:48

Samma här vaknade 5,45 i morse något som aldrig händer mig annars, ringde till han, som höll på att packa, så jävla trist, vi hann ju inte ens träffas fy så tråkigt, jag blev jätteledsen, men han har ju inget här i Sverige längre, skatan, häxan, aset! tog ju ifrån honom det sista han hade, så nu tror han att han trivs bättre där borta, o det får vi väl hoppas på det i så fall, bara han mår bra så. Men trist iallafall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0