Vad ska man säga..?

Jag skrev ju tidigare om idéer som snurrat i huvudet på mej och som jag kanske skulle se till och försöka göra något åt när jag ändå hade sommarlov. Men alla som känner mej eller kanske till och med ni som följer bloggen begriper kanske att jag redan startat mitt nya projekt. Hahaha.
Impulsivitet/spontanitet är mitt förnamn kan man säga. ;) Och jag älskar det! Dessvärre har jag ju tendensen att tröttna alltför jävla lätt. Eller ge upp om något går emot mej..
Fast det är faktiskt inte hela sanningen heller. För när jag väl bestämt mej så ror jag fan alltid hem det, kosta vad det kosta vill, jag löser allt jag bara ger mej fan på!

Så detta lilla projekt kanske som sagt också kan bli något. ;)

image description

*

Nu är jag ganska snart klar med Bitterfittan också. Om jag bara läser istället för att göra en massa annat vill säga. ;)
Men det vore ju jävligt käckt om jag hann läsa klart idag eftersom jag har en svenskalektion i morgon. :-/
Äh säger som jag brukar: Det löser sej!

image description

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt och läsa lite också kanske. ;)
Så vinkivink så länge! :)

mami
2012-06-04 @ 21:21:24

????????????????????????????????????????????

Sandra- med pojke i magen
2012-06-04 @ 21:40:21
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

SV

Åhh tack snälla :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0