Tjoho!

Äntligen fick jag min sjukhusmacka och min saft!

image description

Och trots att jag nyss "opererats" och fått en jävla massa morfin så mår jag nästan oförskämt bra faktiskt. Morfinet släppte fort denna gången. Men det spelar tydligen ingen roll för jag måste visst ändå ligga kvar här på uppvaket i en timme.. :-/ (Typ en halv timme kvar nu.)
Men satan vad tråkigt det är. Fick dock en sköterska att springa och hämta min iPad så jag har nått att göra. ;)

image description
Snyggve!! ;)

Sen när jag väl blir utsläppt från "fängelset" här ska vi åka hem och se om Majsan överlevt dagishämtningen och min mini marodör. ;) Hon brukar fixa det där galant så det har hon väl troligtvis gjort idag också. :)

Nu ska dom dra nålar och skit här så det är bäst jag slutar.
Hej så länge!

mami
2012-06-07 @ 15:35:25

Va? har du opererats idag, jag missar allt verkar det som, hoppas du mår bra nu då .

Mäd
2012-06-09 @ 15:40:24
URL: http://madelli.blogg.se/

Jag har uppenbarligen dålig koll jag med haha ;-)

Vad hände här då? Analblekning??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0