Tandblekning

Nu ska ni få se vad jag har gått och köpt. :)
 
Tandblekning från Dentaworks.
Jag har använt 30 min åt gången, sammanlagt har jag nu använt det i 3 ½ timmar.
Och jag märker verkligen redan skillnad. :)

 
Före
 
Efter

Nå vad tycks? :)
Efter bara 3 ½ timmar! Jag är verkligen imponerad vill jag lova.
Framförallt eftersom jag inte trodde att sånt här fungerade. ;)
 
 
Det var hur lätt som helst att använda, förutom att jag hade lite problem med att få den ena skenan att forma sej.. Men jag skickade bara ett mail till Dentaworks kundtjänst och efter bara några timmar fick jag svar och dagen efter hade jag fått hem en ny skena. :)
Toppen produkt och toppen service!
Rekommenderar varmt!
 
http://www.tandblekning.com/
 
nina
2012-06-24 @ 20:51:10

Oj vilken skillnad. Det ska jag köpa :-)

Anna
2012-11-10 @ 20:03:28

Ser ut å funka! Hoppas den fungerar lika bra för mig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0